STRATEGIJA PONUDE I UTVRĐIVANJE KRIZNOG POTENCIJALA PREDUZEĆA
Nova klasična makroekonomija nastoji da pokaže uzaludnost kejnzijanske politike upravljanja tražnjom i umesto toga fokusira se na ekonomiju ponude. Slabljenje potražnje u visoko razvjenim zemljama, naročito u Kini, za resursima koje izvoze zemlje u razvoju dobija oblik klasične ekonomske priče. Svetska kriza uvek se prelama i na nacionalne ekonomij...
By Snežana Todosijević Lazović, Radmilo Todosijević, Đoko Malešević
IDENTIFIKACIJA I KONTROLA RIZIKA
Za razliku od rizika koji se može identifikovati, prognozirati, planirati pa samim tim i kontrolisati neizvesnost je apsolutna. Kontrolisati rizik u sferi poslovnog dešavanja, bez obzira na vrste promena koje se dešavaju u poslovnim sistemima i njihom okruženju, u suštini znači reagovanje “pre činjenice” odnosno ex ...
By Snežana T. Lazović, Radmilo V. Todosijević, Đoko Malešević