У савременом пословању велику улогу има мотивација запослених, која се подједнако огледа како у материјалним, тако и нематеријалним наградама. Без обзира на развој технологије и механизацију прозводње, човек је и даље остао кључни фактор у раду сваког предузећа. Кроз квалитет и величину резултата свога рада, човек директно утиче на успешност послов...
By Валентина Вукмировић, Никола Вукмировић
ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА КОНЦЕПТА ПРЕДУЗЕТНИЧКОГ МАРКЕТИНГА У ФУНКЦИЈИ СТИЦАЊА КОНКУРЕНТСКЕ ПРЕДНОСТИ НОВОГ ПРОИЗВОДА НА ТРЖИШТУ
Процес иновативног креирања, развоја и јачања конкурентности новог производа на тржишту је врло сложен задатак. То посебно важи за мала старт-уп предузећа која су изложена оштрој конкурецији приликом изласка на тржите у условима глобализације. Неопходно је стално истраживати тржиште и примјењивати иновативне инструменте и методе предузетничког марк...
By Никола Вукмировић, Валентина Вукмировић
НОВИ ОБЛИЦИ МАРКЕТИНШКИХ АКТИВНОСТИ И ДИЗАЈНИРАЊЕ АМБАЛАЖЕ ПРЕХРАМБЕНИХ ПРОИЗВОДА У ФУНКЦИЈИ ПОВЕЋАЊА ИЗВОЗА
Босна и Херцеговина има изванредне природне ресурсе и неискориштене индустријске капацитете за производњупољопривредно-прехрамбених производа. Међутим, и поред тога спада у увозно оријентисане земље прехрамбених производа. То указује да је, поред мјера заштите домаће производње од стране државе, потребно из основа промијенити стање и односе у секто...
By Валентина Вукмировић, Миодраг Лукић, Никола Вукмировић