ТРГОВИНА У УСЛОВИМА ДИГИТАЛНЕ ТРАНСФОРМАЦИЈЕ
У савременим условима, када је интернет достигао врхунац свог развоја и примене, и омогућио ефикасну и брзу комуникацију, свет се суочава са низом промена које захтевају прилагођавање новонасталим околностима. Отвара се пут ка новој дигиталној-интернет економији. Долази до дигиталне трансформације привреде (трговине) и друштва у целини. Индустрија ...
By Светлана Соколов-Младеновић, Сандра Жигић, Сретен Ћузовић
Нова индустријска револуција је почела. У свету долази до развоја дигиталне технологије као и имплементације напредних технологија пре свега у производне процесе индустрије а све уз промене које се дешавају на глобалном нивоу економије а које намеће четврта индустријска револуција (Индустрија 4.0). Четврта индустријска револуција подразумева промен...
By Бојан Лабовић, Сретен Ћузовић
СТРАТЕГИЈЕ ПРИЛАГОЂАВАЊА ТРГОВИНСКОГ СЕКТОРА НА ЕКОНОМСКУ КРИЗУ С ОСВРТОМ НА КРИЗУ „АГРОКОРА“
Савремена теорија и прогресивна пракса сагласне су у оцени да се историја цивилизације и трговине преплићу. С друге стране, трговина је огледало развоја националне привреде. Ако је ова констатација, и приближно тачна, отвара се питање (не)моћи српске трговине у условима глобализације тржишта и интернационализације пословања. Одговор на ово питањe н...
By Сретен Ћузовић, Светлана Сокoлов Младеновић, Милица Ристић