×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Scientific article

КОНЦЕПТ CLOUD МАРКЕТИНГА

By
Мирјана Максимовић
Мирјана Максимовић

Abstract

Индустрија 4.0 може се интерпретирати као пословна дисциплина која је довела до аутоматизације и дигитализације пословних система захваљујући Интернету ствари, сајбер физичким системима, когнитивном рачунарству, али и рачунарству у облаку које је кључно за континуирани развој Индустрије 4.0, јер технологија заснована на облаку спаја и централизује информације битне за пословање, а поред тога обезбеђује open source платформу којом се побољшава истраживање за целу индустрију. Различите индустријске гране, како би задовољиле потребе клијената, примењују рачунарство у облаку, које омогућава компанијама да се лакше прилагоде сталним технолошким иновацијама. Рачунарство у облаку са неограниченим могућностима умрежавања омогућава предузећима да оптимизују своје пословне процесе и активирају своје апликације, које им пружају податке неопходне за пословну аналитику. Поред тога, захваљујући иновативним апликацијама на платформи у облаку врши се прилагођавање индивидуалним потребама корисника. Све наведено утицало је и на настанак маркетинга у облаку који подразумева активност организација усмерених на дигиталну испоруку производа и услуга потпуно прилагођених индивидуалним потребама корисника. У овом раду врши се анализирање концепта маркетинга у облаку, као и дефинисање платформи маркетинга у облаку које доприносе оптимизацији маркетиншких стратегија, и порасту поврата на инвестиције.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.