, Петрово , Bosnia and Herzegovina
CRM (Cusromer Relatinship Managment - upravlјanje odnosa s klijentima) je koncept koji je orijentisan na kupca, to je novina u poslovanju u današnjim savremenim tržišnim uslovima. Koncept CRM u preduzećima razvijenih zemalјa, ima tendenciju rasta, posebno u preduzećima koja teže IT da ostvare konkurentsku prednost. Nepotpuna konceptualizacija ovog koncepta upravlјanja kvalitetom usluga, ima za poslјedicu njegovu neadekvatnu primjenu u praksi. Ali primjenom ovog koncepta u preduzeću dolazi do pobolјšanja usluge za kupce, a time i do konkurentske prednosti preduzeća. Ali preduzeća u našem okruženju nisu još ni primjenila CRM koncept, a preduzeća u savremenim tržišnim uslovima već koriste e-CRM koncept. Ovim radom predstavićemo koncept CRM i e-CRM.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.