×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Review

CRM KONCEPT - ZA IZGRADNJU LOJALNOSTI KUPCA U 21. VIJEKU

By
Немања Сапардић
Немања Сапардић

, Петрово , Bosnia and Herzegovina

Abstract

CRM (Cusromer Relatinship Managment - upravlјanje odnosa s klijentima) je koncept koji je orijentisan na kupca, to je novina u poslovanju u današnjim savremenim tržišnim uslovima. Koncept CRM u preduzećima razvijenih zemalјa, ima tendenciju rasta, posebno u preduzećima koja teže IT da ostvare konkurentsku prednost. Nepotpuna konceptualizacija ovog koncepta upravlјanja kvalitetom usluga, ima za poslјedicu njegovu neadekvatnu primjenu u praksi. Ali primjenom ovog koncepta u preduzeću dolazi do pobolјšanja usluge za kupce, a time i do konkurentske prednosti preduzeća. Ali preduzeća u našem okruženju nisu još ni primjenila CRM koncept, a preduzeća u savremenim tržišnim uslovima već koriste e-CRM koncept. Ovim radom predstavićemo koncept CRM i e-CRM.

References

1.
Reichardt C. One-to-One-Marketing im Internet: Erfolgreiche E- Strategien für Finanzdienstleister. 2002;
2.
Pourasghar D. CRM in the convergence of telephony, TV and broadband internet access (triple play) analysis andevaluation of the impact of triple play on customer relationships. 2007.
3.
4.
Corporation ES. Customer Relationship Management.
5.
кључ пословног успјеха.
6.
Ј.Крчалић АЛ, Липак Н, C.R.M. Што је управљање односима с купцима.
7.
Prasongsukarn K. Customer Relationship Management from Theory to Practice: Implementation Steps. AU-GSB e-Journal. 2009;2(1):17-35.
8.
Porter М, E. Strategy and the Internet. Harvard Busиness Review. 2001;3:63–78.
9.
Ph Kotler KL. Keller: Маркетинг менаџмент, Дaтa статус. Београд. 2006;
10.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.