×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Review

BANKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - PRIMER BANKARSKOG SEKTORA SRBIJE

By
Vera Zelenović ,
Vera Zelenović
Contact Vera Zelenović

Ekonomski fakultet Univerziteta u Novom Sadu , Subotica , Serbia

Milan Radović ,
Milan Radović
Contact Milan Radović

Nova Banka A.D. Banja Luka , Banja Luka , Bosnia and Herzegovina

Jelena Vitomir
Jelena Vitomir

Abstract

Društveni mediji su sredstvo interakcijemeĎu ljudima u kojem stvaraju, dele i razmenjujuinformacije i ideje u virtuelnim zajednicama imrežama. Banke bi trebale koristiti društvenemedije kao dvosmerni komunikacijski kanal kakoza slušanje okruženja, tako i za sticanje uvida, sveu cilju pružanja korisnicima ciljanih idiferencijalnih rešenja koja rešavaju njihovefinansijske potrebe. Komunikacija sa klijentimapreko društvenih mreža je od velike važnosti zabanku, a takvoj komunikaciji se posvećuje sve višepažnje, posebno u današnjim ekonomskimuslovima, kada je konkurencija na bankarskomtržištu jaka i kada se banke trude da osvojepoverenje i pažnju svakog klijenta. Predmetistraživanja je prisustvo banaka bankarskogsektora u Srbiji, na društvenim mrežama u Srbiji.Problem koji se razmatra u ovom radu jeste kakoprisustvo-odsustvo banaka na društvenimmrežama utiče na savremeno bankarskoposlovanje.Očekuje se da rezultati istraživanjaukažu na uzajamniuticaja prisutnosti nadruštvenim mrežama i uspešnog savremenogbankarskog poslovanja, kao i uticaj društvenihmreža na pozicioniranje banaka na tržištu.

References

1.
Aceto P. I am a CEO an I Tweet. 2010;
2.
Ahlqvist T, Bäck A, Halonen M. Social media road maps exploring the futures triggered by social media. 2008;2454.
3.
Belĉević M. Istrazivanje: Koliko su banke u Srbiji aktivne na Twitteru?Preuzeto sahttp. 2016;
4.
Capgemini. Social Banking: Leveraging Social Media to Enhance Customer Engagement. 2017;
5.
Christopher R. 15 Digital Strategies for Financial Marketers in 2015. 2015;
6.
Cognizant. Digital marketing in banking: evolution and revolution. 2014;
7.
Costin D. Theoretical and Applied Economics. 2015;
8.
Sigurnosni rizici društvenih mreža. 2009;
9.
Crowe A. The Social Media Manifesto: A Comprehensive Review Of The İmpact Of Social Media On Emergency Management. Journal of Business Conrinuity & Emergency Planning. 2010;
10.
Deloitte. 2013;
11.
Du CIO Forum Dubai. 2012;
12.
Djukić S. 2011;
13.
Hopek N. Banking and Social Media Customer Communication Boom or. 2014;
14.
Jelić I. Procedia Social and Behavioral Sciences. 2007;24.
15.
Kuchciak I. How Social Media will Change the Future of Banking Services. 2013;
16.
Leeflang P, Verhoef P, Dahlström P, Freundt T. Challenges and solutions for marketing in a digital era. European Management Journal. 2014;32.
17.
Mangold G, Faulds J. Social media: the new hybrid element of the promotion mix. Business Horizons. 2009;52.
18.
Maresova P, Klimova B, Tucek. Use of social networks in banking: a study in the Czech Republic. Journal of Applied Economics. 2015;
19.
Mayfield A. 2007;
20.
Pilcher J. Top 100 Banks Using Social Media. 2016;
21.
Smith M, Barash V, Getoor L, Lauw H. Leveraging Social Context for Searching Social media. 2008;
22.
Torres J. The -Community-Bankers-Guide-to-Social-Network-Marketing 30. 2008;
23.
Veenswyk M. Leveraging Social Media In the Banking Industry. 2015;
24.
2017;

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.