×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Scientific article

BANKE NA DRUŠTVENIM MREŢAMA - PRIMER BANKARSKOG SEKTORA SRBIJE

By
Milan Radović ,
Milan Radović
Jelena Vitomir
Jelena Vitomir

Abstract

Društveni mediji su sredstvo interakcijemeĎu ljudima u kojem stvaraju, dele i razmenjujuinformacije i ideje u virtuelnim zajednicama imrežama. Banke bi trebale koristiti društvenemedije kao dvosmerni komunikacijski kanal kakoza slušanje okruženja, tako i za sticanje uvida, sveu cilju pružanja korisnicima ciljanih idiferencijalnih rešenja koja rešavaju njihovefinansijske potrebe. Komunikacija sa klijentimapreko društvenih mreža je od velike važnosti zabanku, a takvoj komunikaciji se posvećuje sve višepažnje, posebno u današnjim ekonomskimuslovima, kada je konkurencija na bankarskomtržištu jaka i kada se banke trude da osvojepoverenje i pažnju svakog klijenta. Predmetistraživanja je prisustvo banaka bankarskogsektora u Srbiji, na društvenim mrežama u Srbiji.Problem koji se razmatra u ovom radu jeste kakoprisustvo-odsustvo banaka na društvenimmrežama utiče na savremeno bankarskoposlovanje.Očekuje se da rezultati istraživanjaukažu na uzajamniuticaja prisutnosti nadruštvenim mrežama i uspešnog savremenogbankarskog poslovanja, kao i uticaj društvenihmreža na pozicioniranje banaka na tržištu.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.