Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Fakultet poslovne ekonomije Bijeljina , Bijeljina , Bosnia and Herzegovina
Brendiranjem se nastoji postići jedinstvena tržišna prepoznatljivost proizvoda, usluge, pojedinca, tima, koncepta, modela poslovanja, preduzeća ili institucije. Brendiranje predstavlja primenu znanja i veština kreiranja i unificiranja proizvoda i ponude na tržištu. Kompanije nastoje da kreiraju željenu percepciju i asocijativnost svog proizvoda u umu potrošača. Za brend se može vezati više pozitivnih i negativnih konotacija, stoga je ključno upravljati elementima brenda, što spada u domen brendinga, kako bi se u umu potrošača kreirala pozitivna asocijacija na konkretni brend. Razvojem Internet marketinga javila se i potreba za upravljanjem brendom na Internetu, što zahteva sticanje novih veština koje podrazumevaju upotrebu savremene informacione tehnologije. Takođe, upravljanje brendom na Internetu zahteva i primenu odgovarajućih strategija koje su specifične za poslovanje u elektronskom okruženju i koje podrazumevaju stalno unapređenje marketing veština kako bi se obezbedila dugoročna tržišna jedinstvenost brenda.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.