×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Scientific article

РАСТУЋЕ И ТРАНЗИЦИОНЕ ЕКОНОМИЈЕ - МАРКЕТИНГ АСПЕКТ

By
Момчило Пољић
Момчило Пољић

Универзитет у Источном Сарајеву , Брчко , Bosnia and Herzegovina

Abstract

Успјех на међународном тржишту превасходно зависи од познавања специфичности датог тржишта. Након велике финансијске кризе и тренутних гео[1]политичких дешавања у свијету, потребно је извршити поновну оцјену тржишта које представљају значајан економски потенцијал те у складу са тим процјенама извршити потребна прилагођавања маркетинг микса. Растуће економије представљају лидере економског раста што са аспекта међународног маркетинга захтијева врло пажљив приступ анализи специфичности датих тржишта, како са економског тако и са културолошког, демографског, правног и осталих аспеката који битно утичу на пословање. Изазови са којим се истраживачи растућих тржишта сусрећу су значајно компликованији јер постоје проблеми који су непознаница за истраживаче и који захтијевају креативност и прилагођавање истраживања постојећем стању на тржишту што у коначници може да доведе до закључака који не одсликавају право стање на тржишту.

References

1.
As Japan Goes? The Economist. 20AD;29–30.
2.
Big Emerging Markets, Share of World Exports Continues to Rise. Business America. :28.
3.
India’s Economy, A chance to Fly. The Economist, Februry. 2015;
4.
Luo Y. Marketing -Seeking MNEs in an Emerging Market: How Parent Subsidiary Links Shape Overseas Success. Journal of International Business Studies. 2003;(4):290–309.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.