×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Review

WEB ПОСЛОВАЊЕ ЗА УСПЈЕШНИЈЕ ПОСЛОВАЊЕ ПРЕДУЗЕЋА

By
Немања Сапардић
Немања Сапардић

Abstract

У данашњем времену и у данашњим тржиштима ситуација је таква да се за наклоност по-трошача боре велики број предузећа под истим информационим, технолошким, друштвеним и правним  условима, то је у условима постојања бројних и великих разлика међу потрошачима као носиоцима тражње, широка могућност да се потенцијалним потрошачима осигура атрактивна понуда.  Развој Интернета, а посебно World Wide Web-a  омогућио је знатно смањење трошкова маркетинга, његов глобални домет, коришћење мултимедија и побољшање комуникације са купцима. На неки начин готово све на Интернету је маркетинг. Створене су нове могућности истраживања тржишта, нови модели Интернет маркетинга и побољшана подршка одлучивању купаца. Осим што сви Web сајтови имају мање-више маркетиншку функцију, на Интернету постоје и сасвим конкретне могућности за оглашавање и промоцију. Web презентације предузећа пружају детаљне податке о производима и услугама које предузеће нуди, омогућују посјетиоцима постављање питања о производима и услугама, куповање производа, учење о томе како се производ употребљава и рјешење проблема у вези купљених производа. Све ово је посјетиоцима тј. корисницима-купцима омогућено без изласка из куће, превожења до продавнице и чекања на ред. Већина комерцијалних Web страница у основи представља маркетиншки алат предузећа, јер се на тим страницама најчешће налазе информације о предузећу и њиховим производима.  Наравно, сви који имало разумију смисао Интернета покушавају да прошире улогу и ефикасност Web страница стављајући на њих подршку за кориснике, који тада с тих страница могу постављати упите предузећу, пре-узимати софтвер за купљени хардвер и, наравно, купити производе

References

1.
Rapp A. Principles of Direct and Datebase Marketing. 2000;
2.
Ракита ДБ, маркетинг М, Београд Е. 2005;
3.
Ханић ДХ. Истраживање тржишта и маркетинг информациони систем. Економски факултет Београд. 2005;
4.
Котлер Ф, маркетингом У, Информатор З. 1988;
5.
Станкић ДР, Информатика Е факултет Б. 2003;
6.
netcraftcom.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.