×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Review

ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА И ФИНАНСИРАЊЕ МОДЕРНИХ ТЕХНОЛОГИЈА У ПРОЦЕСУ ПРОИЗВОДЊЕ

By
Кирил Постолов ,
Кирил Постолов
Снежана Бардарова
Снежана Бардарова

Универзитет Гоце Делчев, Штип, Факултет за туризам и бизнис логистика , Штип , North Macedonia

Abstract

Овај рад има за циљ да обради и демонстрира имплементацију савремених производних технологија и њихово финансирање. Узмемо ли у обзир да су сва технолошка достигнућа постигнута у последњој деценији, јасно је да су нове, модерне технологије ушле у сваку сферу нашег постојања, мењајући начин на који комуницирамо, учимо и радимо. Модерне технологије нису заобишле ни производњу. Данас се процес производње не може замислити без аутоматизованих машина које брзо и ефикасно обављају посао. Аутоматизоване машине такође скраћују и време циклуса од уноса суровина до излаза као готовог производа. Штавише, главна компонента полако постаје интернет и све могућности које нуди, што се тиче потпуне координације фабрике на свим нивоима управљања. Међутим, примјена савремених технологија условљена је финансирањем шта компаније морају да учине. Постоји неколико извора финансирања које могу користити, укључујући властите и друге изворе. Иако финансирање модерних технологије значајно смањују буџет компаније, оне су главни водич у борби против конкуренције и без њих се не може рачунати на повећање продуктивности и ефикасности пословања.

References

1.
Dong W, Yujing C. Efficiency optimization and simulation to manufacturing and service systems based on manufacturing technology Just-In-Time. Personal & Ubiquitous Computing. 2018;22(ue 5/6):1061–73.
2.
Kaya O, Masetti O. Small and medium sized enterprise financing and securization: firm-level evedince from the Euro area. Economic Inquiry. 2019;57(ue 1):391–409.
3.
Kotha S, Swamidass P. Strategy, Advanced Manufacturing Technology and Performance. Journal of Operations Management. 2000;
4.
Wang L. An overview of internet-enabled cloud-based cyber manufacturing. Transactions of the Institute of Measurement & Control. 2017;39(ue 4):388–97.
5.
Постолов K. Теорија на организација. In: Скопје, Универзитет „Св Кирил и Методиј“; Скопје. 2011.
6.
Sanaei MM, F. Information technology and e-business marketing strategy. Information Technology & Management. 2018;19(ue 3):185–96.
7.
Sinha R, Noble C. The adoption of radical manufacturing technologies and firm survival. 2008.
8.
Yamada K. Spurious Correlation between Economies and Scale: Model T Ford Revisited. Annals of Business Administrative Science. 13(ue 4):199–214.
9.

Citation

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.