×
Home Current Archive Editorial board
News Contact
Issue image

Vol 13, No 25 (2020)

All issues
Authors in this issue:

Tanja Vujović, Taња Вујовић, Бојан Лабовић, Кирил Постолов,

Published: 05.06.2020.

Contents

01.12.2019. Scientific article
БРЕНДИРАЊЕ МАЛИХ ЕКОНОМИЈА У ГЛОБАЛНОМ СВЕТУ

Процес глобализације је логичан след интернационализације, узроковане дерегулацијом и либерализацијом, као и развојем информационих и комуникационих технологија. Водити изолационистичку политику данас је потпуно бесмислено. Зато је основни циљ сваке земље – укључити се у међународне трговинске токове и при томе задржати суверенитет и остварити одрж...

By TAЊА ВУЈОВИЋ

01.12.2019. Scientific article
DEVELOPING PRODUCTION TECHNOLOGIES IN THE CONTEXT OF GLOBAL TECHNOLOGICAL CHALLENGES

The article substantiates writing a methodology to study the present condition and development of production technologies at Russian manufacturing enterprises in the context of priority scientific and technological development of Russian economy. The basic methodology used in the study are system and process approaches that are applied to the scien...

By

01.12.2019. Scientific article
DETERMINANTS OF THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF THE MODERN WORLD

Paradigm of sustainable development is not a stationary state but a global resolution of problem in a peacefully manner across the planetary boundaries. It is a normative (ethical) concept, an analytical concept, the science about complex systems, and at the same time a saving formula of the global survival of the world and the most complex human c...

By

01.12.2019. Scientific article
ЕЛЕКТРОНСКА ТРГОВИНА У СВЕТЛУ ЧЕТВРТЕ ИНДУСТРИЈСКЕ РЕВОЛУЦИЈЕ

Нова индустријска револуција је почела. У свету долази до развоја дигиталне технологије као и имплементације напредних технологија пре свега у производне процесе индустрије а све уз промене које се дешавају на глобалном нивоу економије а које намеће четврта индустријска револуција (Индустрија 4.0). Четврта индустријска револуција подразумева промен...

By БОЈАН ЛАБОВИЋ

01.12.2019. Scientific article
UPRAVLJANJE VRIJEDNOŠĆU BRENDA: METOD INTERBRANDA

Danas se brend smatra najvažnijim elementom neopipljive imovine kompanije. Samim tim brend i vrijednost brenda je jedan od najvažnijih koncepata u marketingu. Vrijednost brenda označava termin koji predstavlja dodatu vrijednost koju imaju proizvodi i usluge, a ta vrijednost se ogleda kroz sve ono što potrošači misle, osjećaju i čine u odnosu na bre...

By

01.12.2019. Scientific article
DETERMINANTE ODRŽIVOG RAZVOJA MODERNOG SVIJETA

Paradigma održivi razvoj nije stacionarno stanje već globalno rješavanje problema mirnim putem u planetarnim granicama. To je normativni (etički) koncept, analitički koncept, nauka o složenim sistemima, istovremeno i spasonosna formula globalnog opstanka svijeta i najsloženiji ljudski izazov u 21 vijeku. Kao ideal to je utopijski koncept, ne postoj...

By

01.12.2019. Scientific article
РАЗВОЈ ПРОИЗВОДНИХ ТЕХНОЛОГИЈА У КОНТЕКСТУ ГЛОБАЛНИХ ТЕХНОЛОШКИХ ИЗАЗОВА

У чланку се заснива формирање методологије истраживања стања и развоја производних технологија у производним предузећима Руске Федерације у контексту приоритетног научног и технолошког развоја руске економије. Главни методолошки приступи који се користе за истраживање: системски и процесни приступи који проналазе своју рефракцију у научно-практично...

By

01.12.2019. Scientific article
ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА И ФИНАНСИРАЊЕ МОДЕРНИХ ТЕХНОЛОГИЈА У ПРОЦЕСУ ПРОИЗВОДЊЕ

Овај рад има за циљ да обради и демонстрира имплементацију савремених производних технологија и њихово финансирање. Узмемо ли у обзир да су сва технолошка достигнућа постигнута у последњој деценији, јасно је да су нове, модерне технологије ушле у сваку сферу нашег постојања, мењајући начин на који комуницирамо, учимо и радимо. Модерне технологије н...

By КИРИЛ ПОСТОЛОВ

01.12.2019. Scientific article
THE BRANDING OF SMALL ECONOMIES IN THE GLOBAL WORLD

The process of globalization is a logical process of internationalization, caused by deregulation and liberalization, as well as the development of information and communication technologies. To perform an isolationist policy today is completely absurd. Therefore, the main goal of each national economy is to be engaged in international trade while ...

By TANJA VUJOVIĆ

Recent issues

View Archive